Sunday, January 2, 2011

welcome 2011

  Azam Tahun baru 2011??//?/??????
       sume orang mesti ader azam taun baru kan...cam 2 ar aku...azam aku taun ni  nak jadi isteri, ibu dan seorang pekerja yang baik dan menepati masa.....nak refresh balik azam azam taun lepas yamg x tercapai...aku mesti capaikan taun ni.....insyaallah....aku nak up kan beriman kepada Allah, mentaati kedua ibubapa/mertua ...supaya hidup aku sentiasa diredai oleh Allah swt...hendaknya...amin. dan nak jadikan impian aku satu kenyataan ....??????impian aku tgah dlam upgred..lau dh jadi aku bitau kat korang ek...blum jadi x bleh nak bitau...aku harap korang doakan jadi ek...aminnnnn. untuk anak2 aku plak aku nak jadi ummi yang baik dan tegas ek....untuk my hubby jiwa dan raga aku serahkan....i luv u....kasih sayang pn aku nak upgred pada anak2 n my hubby....
sempena tahun baru juga aku nak jadi seorang pekerja yang baik dan untuk bos aku (Dr. Nurizan) aku akan buat kerja yang diarahkan dengan lebih berkesan ...untuk bos beso plak...(Dr. Sulaiman .....layan je laaaa apa 2 tugas yang diarahkan....ape2 pun Bos betul ek....jadi kawan2 marilah sama2 kita menerajui tahun 2011 dengan tujuan dan arah yang membawa satu kejayaan dalam hidup ...ape2 pun hidup mesti diteruskan...wewewe go...wewewe go...

No comments:

Post a Comment