Tuesday, June 21, 2011

benar kata orag Melayu memang tak suka tegok orang melayu senang

salam
kepada kawan2 yang ingin berjaya x kiralah dlm bidang aper2 pn...bersedialah pada cabaran yang akan datang.....sbb org melayu memang x suka tengok org melayu senang ......aku dh terasa pelbagai cabaran...ssah payah....mmg akan datang...rase give-up dh meluap-luap dlm jiwa aku tapi tahap kesabaran aku Alhamdulillah masih tahap yang baik.....cuma aku x boleh alpa ..hidup mesti diteruskan walau aper cabaran yg mendatang dan yg akan mendatang.
Bila kita mula dia pn nk mula kan ,,,,,sabo jer la kan...rezeki masing2 Tuhan 2 aku percaya MAHA ADIL dan BIJAKSANA ....segala yg baik itu datang dari Allah swt...amin...memang orang yg ingin mulakan sesuatu kene susah dahulu kan! insyaallah aku akan berusaha sedaya upaya dgan tulang empat kerat yg Allah anugerahkan kepada aku insan lemah ini....ader jer org yg x puas hati kan.....ape-ape pn usaha penting di ikuti dengan DOA dari insan yg lemah ini
.



AYAT MURAH REZEKI DAN CEPAT KAYA

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.Saudara-saudari boleh amalkan membaca sebanyak 33x atau sekadar kemampuan tiap-tiap lepas solat ayat ke54 dari surah Shad.

"INNA HAAZA,LARIZKUNA MAA LAHU MIN NAFAD"

Sesungguhnya inilah rezeki Kami kepada kamu yang tidak habis-habisnya.

Digalakkan umat Islam untuk kaya dengan niat untuk mudah menunaikan ibadah haji dan membantu umat Islam dengan cara menyediakan peluang pekerjaan dan mengeluarkan zakat

No comments:

Post a Comment